2010-03-03 @ 18:16:18

Just det ja, jag blev bedd om att fråga om det finns någon som är intresserad av att vara hårmodell till Eva på Artistica, om ca 2-3 veckor. Så finns det intresse?




För de som inte vet vad en hårmodell gör så kan jag förklara kort:

- du sitter på en stol i Artistica
- Eva klipper och färgar ditt hår ("modern" klippning/färgning) medan du sitter på stolen
- du sitger upp från stolen för att bli fixad det sista + ev. kläder bytes inför..
- .. fotograferingen, som du blir fotograferad så att frisyrern/klippningen/färgen framhävs
- Klart!



Eva på Artistica, som är otroligt duktig frissa(!!), söker nu 2 tjejer med medellångt hår eller långt. Hon behöver en som vågar ge henne rätt fria tyglar (Eva gör inga fula grejer, så det blir ingen som blir utan hår), och en som hon gör en enkel  (läs vanlig) klippning och färgning på.

Detta är ett ypperligt tillfälle för de som tycker de har världens tråkigaste hår, och vill utan att behöva fundera något extra på hurudan frisyr man skulle kunna byta till, få en ny frisyr och färg som tar fram de fina dragen man har i ansiktet. För nu får man en frän klippning och färg...  GRATIS. Du behöver inte vara lång och smal bara för det heter hår"modell". Så fundera inte ens på det! :D

Om du är intresserad så ska du kika in till Artistica och fråga efter Eva, sen säger du att Anna-Karin hade berättat om detta tillfälle, och såklart att du är intresserad att vara Hårmodell åt Eva. :D


Så passa på! :)
(ibland kan man få lite hårprodukter gratis som tack för hjälpen)





Kommentarer
Postat av: satu

oh, ja sku så hårt vara med om jag inte sku hålla på att spara mitt ja hår :P

2010-03-03 @ 18:42:06
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: pessi

jag jag jag jag :D men jag vågar knappast..

2010-03-08 @ 20:56:40
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0