2010-03-31 @ 11:03:27
Dagens tips:

Kolla att det inte slunkit ner någon slitztidning i tvättmaskinen då ni ska tvätta. Det är nämligen nästan omöjligt att få bort!


Haha, nä men morgonen har faktiskt varit bra! Hade lite ont i magen då jag vaknade, men det är borta nu. Ska strax börja göra mat, men måste först handla lite ingredienser.

Konstaterade när jag såg mig i webcamen (tänkte ta en bild o slänga upp, men fastnar inte p bild idag) så såg jag att mitt hår ser mörkblont ut!! WHAT?! jag ska ju va brunett hade jag tänkt? Tänk om det är någon hårdgud som försker få mig att inse jag alltid kommer vara blond???

Nå väl, nu ska jag pysa iväg o hjälpa till att städa lite i lägenheten, eller dammsuga upp de bitar som ligger på golvet som är kvar av f.d. Slitztidningen, haha!



Såhär mysigt hade sweety gjort när vi skulle kika film i måndags <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0