2010-03-31 @ 20:42:27
Alltså jestas vad jag ätit mycket skit mat nu de senaste dagarna.

Fredag - hamburgare efter krogen
Lördag - grillmat efter badtunnan (inte hunnit äta nästan på hela dagen)
Söndag - pizza till lunch, eftersom man inte orkade fixa ngt efter helgens festande
Måndag -  idioten till pojkvän frestade mig med en hamburgare han köpt från grillen i snålhet MEN vi delade hambrugaren
Tisdag - jag och T drev om att vi ätit så mycket skit, så vi provade på en ny grill vi hört bra om, MEN vi delade hamburgaren
Onsdag - efter veterinären ville mamma prova på grillen vi pratade om så hon frestade mig med en hamburgare..


SHIT, jag visste jag ätit mycket crap denna vecka, jag menar jag började inlägget med det, MEN NU när jag räknade upp allt mår jag illa!! Men nu i morgon kommer jag att jobba, så då blir hela dagen ett gympass. Hoppas jag förbränner allt då, haha! Ska stiga upp halv 7 i morgon och åka iväg till vörå för att jobba, och slipper hem frst efter 10 någon gång på kvällen :D




Nu ska jag börja kika 24 med älsklingen som gnäller som ett litet barn att jag ska ge honom uppmärksamhet! :D



MORO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0