2010-03-13 @ 10:48:22
Har redan varit vaken i 3 h. Vet inte vad som flugit i Thomas, för mitt i allt har han blivit morgonpigg!! Förr var båda helt döda på morgonen oc sov MINST till 11, nu är det bara jag som FÖRSÖKER sköta den biten. Fast lite svårt är det ju att bli arg när någon sätter armen om en, kysser en och säger "god morgon älskling". haha

Dagens program blir i alla fall att läsa, läsa, äta, läsa och sedan fixa sig så man kan åka iväg på revy. Först var det bara meningen att jag, Thomas och Annika (stora syster) skulle åka, men sen kom fammo till + att Ansu och Lena ska också idag, så det kommer bli en riktigt rolig kväll! :)

Jag menar, NÄR har vörås revy inte varit bra???

Nu ska jag springa och tvätta ansiktet och börja läsa iaf.

Hörs!! :D


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0