2010-03-09 @ 18:19:37
Har tagit paus i läsandet, huvudvärken blir bara värre trots att jag tagit värkmedicin. Jag kan omöjligt konsentrera mig. Men snart kommer min favort kille hit igen.. Tror jag ska ha honom och förhöra mig lite på det jag läst. :)

Såhär smarrig såg annars frukosten jag fick på sängen i morse, eftersom jag kände mig allt annat än frisk! <3 Känner mig alltid som en prinsessa när jag blir ompysslad av honom.




Ärligt talat trodde jag aldrig, förväntade mig heller aldrig att hitta, eller få en så här bra pojkvän. Trodde sådana bara existerade i filmer. Det bästa med honom (förutom att ha gör fantastiska frukostar, hehe) är att jag känner jag verkligen kan vara mig själv med honom. Jag kan fjantta och på utan att känna mig helt löjlig, och dessutom är han så jäkla rolig när han väl sätter den sidan till. Han är omtänksam, kramgo, självständig och har en egen vilja. Han är inte sådär äckligt romantisk mot mig, sådant får jag kväljningar av. Många tycker om sliskigt äckligt romantiska grejer, men jag har aldrig varit ett fan av dem. Thomas vet exakt var gränsen går, och gör att jag aldrig känner mig äcklad, fast det varit fint och romantiskt (minns ni då det var ca 50 tända ljus i sovrummet när jag kom hem?).

Han är en person jag bara kan stå still med, jag kan vara tyst med utan att det känns pinsamt. Han är en människa jag vågar visa mig svag inför, gråta inför, göra fel inför osv. Han är mitt bollplank med funderingar, och han vågar säga om jag gjort något fel, vilket är en egenskap jag ALLTID värderat högt hos människor.

Jag vet att det blev lite av en "kärleksförklaring" till honom nu, men när en bekant ringde och hade det jobbigt med sin kille, fick det mig att inse hur jäkla bra jag har det! Alla små negativa sidor som finns känns som pytte, pytte små och obetydliga.

Jag känner mig helt enkelt så lycklig när jag är med min Thomas!!


Nu ska jag fortsätta läsa på hälsokunskap



XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint du beskrev :)

2010-03-09 @ 21:51:33
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Annu

Är man kär o galen så ;) haha

nånä, men jag själv tycker jag aldrig finner ord för känslor, men nog allt annat! ;)



2010-03-09 @ 22:11:34
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0