2010-03-21 @ 11:58:24
Igår var jag ju på akupunktur. Jag är själv jäkligt förvånad över att jag överlevde! För de som inte vet, så har jag en jäkla stor rädsla för nålar. Jag klarar inte av att se en nål gå in i huden helst  i filmer, och svimmar allt om oftast när jag tagit blodprov ur armen.
Så att jag klarade av utan större problem att ligga i 2 h, med minst 16 nålar i mig, gör att jag känner mig jäkla stolt!! Men när hon placerade de första nålarna i mig så skulle jag ha svimmat om jag inte redan skulle ha legat ner.
Orsaken till att jag var på akupunktur är för att jag skall bli frisk, eftersom ingen antibiotika har hjälpt så är detta sista försöket, annars blir det att operera in tuber i öronen. Men inte efter en månad som det var tidigare, utan sen om flera månader om det inte gått om.
Fick med mig NÅLAR jag skulle sätta i öronen (tar jäkla ont!) och små svarta runda bollar jag skulle äta 12 st på
morgonen och 12 st på kvällen.. Så får se nu då om denna japanska grej gör mig frisk! ;)

Detta är nålarna, de ser ut som häftstift, på det sättet än nålen placerad



Och detta är pillren jag måste ta. Eller förpackningen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0