2010-06-10 @ 17:24:43
Har en liten paus nu i mitt visitkort-fixande. Tänkte ladda upp lite foton från jobbet som jag tog idag med Sara. Det var lite småkul idag annars. Efter Sara varit på lunch med sin polare så såg vi det äckligaste jag sett på länge (den lilla skrotten på bilderna), och ingen av oss hade en aning om vad det var för ful sak.



Min fina arbetsplats

 


"vakthunden" Sasha som ägs av ägaren till Restaurangen Berny's här bredvid

 


Sara vågade i alla fall komma riktigt nära den äckliga saken.

 


Den äckliga skrotten. Den såg ut som en avlång liten igelkott men utan huvud. Vet någon vad det är?

Nu ska jag fortsätta jobba. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

en larv såklart! :D blir säkert jättevacker fjäril.

2010-06-10 @ 19:27:58
Postat av: Anonym

en larv såklart! :D blir säkert jättevacker fjäril.

2010-06-10 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0