2010-06-23 @ 22:18:18
Har nu firat mamma på villan, men glömde såklart telefonen dit så vet inte vad jag ska göra så jag vaknar i morgon när jag inte har en väckarklocka.

Har annars kollat på lägenheter på nätet, och blir nu högst antagligen en lägenhet jag börjar hyra 1.8. Så lär väl bli inflyttningsfest då också ;) Det rullar mao. på nu. Lite jobbigt, nu ljög jag, det kommer att bli skit jobbigt när T far till polisskolan i Tammerfors. Men vi kommer att fixa de, han ska komma hem så ofta han kan!

Men nu ska jag gosa med min polis innan vi tar natten.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

o du kan ju åka o hälsa på han så ofta du kan också! :)

2010-06-24 @ 11:17:38
Postat av: Annu

Självklart, men vet inte om jag har råd?? :(

2010-06-24 @ 13:20:19
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0