2010-06-06 @ 23:29:50
Har haft fullt ös idag. Eller egentligen inte, har bara haft lite krapula. Var med Thomas (som också mådde skit) till Kotipizza och åt på dagen, och på kvällen for jag på picknick med ett par typer från skolan. Det var helt chill. Tog kanske 2 bilder, men de hade så dålig kvalitet då det var med lilla kameran så vi får se hur de ser ut när de kommer in på datorn.

Här är annars några foton som Viktor tog från min student. Älskar klänningen och håret!! LOVE





























Bäst tycker jag själv om bilderna på mig och Ronja, + de på mig o T. <3




Kommentarer
Postat av: J A N I N A

UNDERBARA bilder!

å grattis till studenten såklart (;

2010-06-08 @ 15:43:41
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0