2010-06-13 @ 20:13:28
Okej, jag erkänner.. Jag kanske har varit lite fåfäng o fjanttig, för jag har inte vealt gå i bastu nu sedan barcelona resan för jag har varit rädd att min "bruna" färg ska försvinna. Men nu är den ändå så gott som borta, så jag har min fina pojkvän och hugger ved så vi ska göra en riktigt härlig bastu. SKÖNT! Men nu kom han in igen så jag sa briljera med hur man får bäst igång veden i bastun.

Håller ni inte med om att bastu är bra skönt!! Tänker alltid se till att jag har bastu där jag bor, klarar mig inte utan!! Varje söndag har det varit bastu hemma hos mig, och nu när jag och T har huset för oss själva ska det bli extra mycket mys och extra långa baststunder. :)

Ha en fin kväll ni med, min är så perfekt som den kan bara bli (förutom att jag saknar Ronja något enromt att det gör så ont i hjärtat <3)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0