2010-06-01 @ 17:33:17
Alla vill ju ha en felfri hy, men det är lättare sagt än gjort att få en sådan. Själv har jag länge haft problem med min hy, men det enda som lindrat den är p-piller och Artistry serien jag använder. Jag använder den rosa serien eftersom jag har mycket trott hud och känslig hud. Serien är i 3 steg.










1. Rengörande kräm. Morgon och kväll smetar jag in denna crém i blött ansikte, och tvättar bort det direkt sen..










2. Följande steg efter ansiktstvätten är att dutta detta återfuktande vatten på en bolustuss och återfukta ansiktet. Detta återfuktande vatten är A och O, eftersom hyn behöver fukt.












3. Och sist men inte minst crémen som återstället fettbalansen i hyn.






Det finns även andra produkter jag använder förutom dessa. De är följande.







Detta är en produkt som man endast sätter en liten droppe på finnen, varje dag. Då försvinner den snabbt. Men den är för tillfället slut, men då jag har av den avnänder jag den morgon och kväll.










Jag har rodnader i min hy efter finnar jag haft för flera månader och år sedan, denna produkt ska hjälpa huden bleka de röda fläckarna så de inte är lika synliga. Använder denna varje kväll














Djuprengörings mask som man smörjer in i ett fuktigt ansikte, och låter det vara på i ca 10 min. Efter det tvättar man bort masken. Den applicerar jag i alla fall endast kring näsan och hakan var jag har oren hy. Använder den 2ggr/vecka















En återfuktande crém som jag sätter i pannan och kinderna var jag inte har problemhy, men som behöver fukt. Använder den 2 ggr/vecka



Sen har jag ytterligare en peelingtub, som används 2 ggr i veckan för att få bort döda hudceller och rengöra på djupet. Men hittade ingen bild på den.


Så är ni villiga att sätta era pengar i hudvård rekommenderar jag denna produkt mycket varmt! Finns för alla hudtyper. Köper mina produkter av en som jobbar på Mehiläinen (de går inte att köpas från butik, men är ändå top 5 mest sålda hudvårdsprodukter i VÄRLDEN). Men produkterna kostar ca 14-40 euro beroende vad man beställer, smink, hudvård, kroppsvård el dyl. Om ni är intresserade av produkten kan jag ge nummern till henne jag köper av, hon har även en salong var man kan få ansiktsrengöring och bekanta sig med dessa för 30 euro. Så jag tycker det är värt att testa.


Nu ska jag sluta göra reklam. Men jag har varit nöjd med produkten i alla dessa 3 år jag använt dem..


 

Produkten ID som är ett superbra mineralsmink gjorde susen för min hy (se bara bilden), men har inte råd att sätta 50 euro per dosa.. :( Så ska prova på om Artistry foundation ger samma effekt?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg

2010-06-01 @ 18:14:59
Postat av: Anna

Köp Lily Lolo istället. Mycket bättre och billigare!

2010-06-01 @ 20:07:33
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0