2010-06-18 @ 11:04:28
Nåjaa, nu sitter jag på jobbet igen. Igår bestod dagen av rätt mycke drama i slutet av dagen, men orkar inte bry mig längre helt enkelt..

Nå väl, idag hoppas jag det kommer att börja regna, för jag vill ut och länka i regnet. Ska fungera KANSKE chaffis ikväll, så de ska bli en ny upplevelse för mig ;D Annars känns nog mitt liv rätt tråkigt just nu, jobbar mycket, och är ledig då ingen annan är ledig, hehe.

Det där är klänningen jag skrev om tidigare som klämmer ihop brösten.
Ska prova den ikväll igen o se om jag ivll ha den eller ej. ;)

 

Blev lite ledsen just när Merja käkade mandariner, för det älskade Ronja. Första gången efter Ronjas bortgång som jag kände lukten av de.. Tänk vad små saker akn kännas jobbitg när någon man tycker så otroligt mycke om försvinner ur ens liv?!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-06-18 @ 13:02:13
Postat av: Anonym

världens bästa Ronja

2010-06-19 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0