2010-06-15 @ 10:50:20
Jag har varit uppe redan flera timmar. Har varit till 2st loppis, agrimarket, hämtat ut paket och städat undan i köket. Nu  ska jag börja sätta igång en tvättmaskin och städa undan i rummet.

Fick annars mitt paket från Nelly idag, och studentfoto från skolan var alla studenter från skolan finns med på. Jag kan ta och ladda upp det senare hit, för nu ska jag fortsätta leka husmor! :D

Haha ja just det ja, jag frågade annars T igår vad han tyckte om min header på bloggen, och han tyckte det såg ut som reklam för en skola. HAHA, nu tycker jag inte alls om headern mera, för det är det enda jag tycker det ser ut som nu!! ;D

Men jaa, hej så länge! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker nog att headern i sig e jättefin ;) men studentmössan gör det kanske så att man får lite skol-känsla ;) Men jag måst nog säga att jag int hadd tänkt på saken så förrän nu då jag läst de ;)Kanske man kan photoshoppa bort mössan? ;);)

2010-06-15 @ 11:04:25
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0