2010-06-14 @ 11:06:01
Sitter sista dagen på jobb innan mina 2 dagar av ledighet. Ska bli skönt att vara ledig, det var rätt tungt att stiga upp i morse.

Sitter hur som helst med Merja och försöker sätta ihop (eller vi är nog egentligen klar med den) information till en presentation. Jag har funderat, och kommit fram till att det är rätt komiskt. Att hålla presentationer för 25 per får min mage att vridas till en knut av nervositet och ångest, medan att gå en fashion show för 50-150 pers endast ger mig en kick av adrenalin och ett härligt rus i kroppen! :)

Jag menar jag har ju en text framför mig när jag håller en presentation, så i värsta fall kan jag bara läsa rätt av. Men i en fashion show är jag helt "ensam" ute där och klntar jag mig, ja då har jag verkligen klantat mig och alla sett det och fnissar åt mig, det finns inget säkert jag kan ta säkerhet från, för där är tempot högt mellan bytena och det är ens ansvar att se självsäker ut och sälja kläderna, annars får du inte gå fler shower. ;)


Har ni samma "problem" gällande något? Ex. att ni också har hemsk scenskräck när det kommer till presentationer, men i något annat sammanhang var det gäller att framträda inför folk är ni helt hur coola och lugna som helst??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0