2010-06-12 @ 15:13:07
Sitter med Sara och pratar om dittan och dattan. Skrev inget inlägg igår för det var så jobbigt att säga det var en jobbig dag. Ronja for upp till hundhimlen igår, det är allt jag tänker skriva, annars börjar jag gråta igen..

Det har varit helt super lite folk här idag, säkert p.g.a. regnet, så vi har det rätt lugnt. Hat jobb till klockan 20 ikväll, och Sara fnissar. Det har vi gjort rätt mycket idag när vi såg på "superprinsen" som finns på aftonbladets webb-tv. SE DE AVSNITTEN!!

Ikväll ska min sötnöt bjuda mig på middag och vin. Ska bli mysiigt! Precis vad jag behöver idag. :)

Nu ska jag fortsätta underhålla Sara. :D


MORO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0