2010-06-10 @ 11:14:18
Som bäst sitter jag på jobbet. Rätt lugnt idag med turister så man får rätt mycke gjort när det kommer till att printa och skriva saker. Sara gick precis på lunch med en kompis så jag sitter här och väntar på turisterna sälv.

Det som känns jobbigt idag är att solen skiner och det är otroligt varmt ute idag, och jag sitter inne och jobbar. JAg menar igår och i förrgår när jag var ledig så ösregnade det. Just my luck. Förra sommaren var det lika, det regnade el var mulet då jag var ledig, och solen gassade när jag var i jobb.. Nej jag är inte bitter!!!

Tänkte annars fara ut och springa då jag kommer hem ikväll, slutar kl. 19 ikväll så kan ju iof hända jag inte orkar i och för sig, hehe. Latast i världen tror jag att jag är, fast jag försöker ge ett hurtigt intryck.


Kommentarer
Postat av: Hedda

mm samma häär ;D man sku ju kunna sola o rida i dehe fina vädre.. men vi överlever nog!

2010-06-10 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0