2010-07-30 @ 22:31:59
Sorry för en ursel update idag, men orsaken har varit den att jag flyttat och har haft fullt upp med Ansus överraskningsfest. Hon flyttar till sverige för att jobba 1 år, och vi ordnade en överraskningsfest var jag höll i trådarna. Den blev super lyckad och bilder kommer i morgon, också bilder från lägenheten kommer i morgon.

Har inte kunnat blogga eftersom jag kunde ha försagt mig om vart jag skulle eller vad jag skulle göra, och då skulle inte festen varit en överaskningsfest, Good bye party!

Men nu ska jag och min fina pojkvän kura ihop oss i sängen och kika 24 och sedan sova vår första natt i MIN lägenhet. Detta känns häftigt kan jag säga. Jag är ju typ vuxen nu va??


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0