2010-07-08 @ 11:36:46
Har räknat och tagit reda på riktigt ordentligt vad det kostar att ha katt, och jag blev ännu mera säker på att det är det jag vill. Så igår tipsade Jessica mig om en tjej som hade kattungar. Så nu har ajg reserverat en kissekatt.

Det är den gula, och är en kille. Han är norskskogskatt, typ.. :)









Så nu blir det att fundera på kissekattnamn. Några förslag? Blev så glad när hon sa jag kunde ha honom där tills jag har flyttat in ordentligt i min lägenhet, så underbart!!!



Kommentarer
Postat av: natta

nåååmen!! :') abbe/albin tycker jag att han ska het :D

2010-07-08 @ 17:56:54
Postat av: Joels Emma

Hej! Nu har jag o hittat hit :) kattungen är dundersöt och jag är rädd att om vi börjar hälsa på kommer joel mest att hälsa på katten o int så myki annat, ha sku så gärna vilja ha katt :P läst på fb om namnförslaget tiger o de passar ju hur bra som helst!

2010-07-08 @ 19:05:14
Postat av: Annu

Natta - de va söta namn! :D

Emma - Nå välkommen isf, hah. Jo han ser nog ut som en liten Tiger. Haha, tror du så, Joel är mera kattmännsika? ;D haha Vet ju vem som kan vara kissekattvakt då i framtiden ;D

2010-07-09 @ 09:31:06
URL: http://theannu.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0