2010-07-22 @ 17:00:52
I morse kom vi till Örebro, vi har hunnit göra helt egna hamburgare, super goda!! Dumma mig bara som inte kom på att ta fram kameran.

Jag och Ina var precis och sprang, jag sprang 3 km och var helt slut, kände jag inte sprungit på nästan hela sommaren!! Så känner mig som en liten 5-åring när Thomas, Ina och Magnus går o skryter på mig och säger "Du va nog duktigt nu!" "Ooh så duktig du var!", "Nu ska du nog känna dig stolt!!", haha!

Well, ikväll ska vi käka Sushi. Vi har bokat bord på n restaurang här i Örebro, så ikväll ska Thomas sushi-oskuld tas! ;D

Här kommer lite bilder från färden ner till Åbo igår! :)



Älsklingen min var så duktig och körde till Åbo och till Örebro


Jag satt bara på och babblade på


Min hunk. Daamn he's hot!!


<3


Vi tog Silja Line från Åbo till Stockholm


Vi i hamnen i väntan på båten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0