2010-07-07 @ 08:33:41
Kom precis till jobbet, eller precis och precis för 25 min sedan. Vi öppnar först om 30 min, så sitter och äter frukost och dricker varm o'boy.

Ikväll blir det då att kolla på lägenheten igen, och så blir det att börja ansöka om bostadsbidrag! Detta ska bli skoj. Det känns faktiskt som 100% nu att jag tar denna lägenhet, för blir mer och mer kär i lägenheten. Så ska försöka flytta så snabbt som möjligt (får flytta in 1.8) så jag hinner ha inflyttningsfest innan alla börjar skolan/flyttar till nya städer och studera. Ska som tur få låna möbler av T eftersom har inte behöver dem när han bor på internat på polisskolan, och jag inte har några möbler, typ. ;)



In i detta hus kommer jag (troligen) att flytta in. Man går in därbakom
träden på den röda sidan av huset. Lägenheten är ca 35 kvadratmeter.



Kommentarer
Postat av: A

Vad är det för hyra på lägenheten & var hitta du den? :)

2010-07-11 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0