2010-07-06 @ 08:30:22
WUUHUUUUUUUUU!!!
Inget kan förstöra min dag idag, för jag fick ett textmeddelande idag av Yrkeshögskolan att jag har sluppit in till tradenom!!! :D Fatta, jag som tyckte att inträdesprovet var sjuktsvårt och att jag failade helt enormt på det. Var 100% säker att om jag slapp in så skulle det vara via reservplats, men jag fick en plats från första början!! :D

Är på jobbet idag, men har enormt ont i magen, hoppas det beror på att min m är påväg.. AAH, inte ens magknipen tar ner på mitt goda humör!!

Vart har ni sluppit in? Eller vad ska ni som tagit studenten göra till hösten??






Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis Annu! Själv kom jag helt oväntat in till Soc&kom så det blir Helsingfors till hösten och om tre år kan kan titulera mig journalist! :D happykid !

2010-07-06 @ 10:10:39
Postat av: Annu

Oj va roligt Mickis! Stora grattiskramar! Detta borde vi fira!! :D

2010-07-06 @ 10:31:08
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0