2010-07-30 @ 10:12:03
Idag har ajg och Thomas varit uppe sedan 7 i morse fast vi båda är lediga, men vi har hållit på och flyttat. Så nu som bäst har jag ett soffbord + soffa i lägenheten, men i skåpbilen har vi precis lastat in sängen, spegel, bestick, fat, muggar, klösträd, täcken, handdukar, kattlåda, kattbur, böcker, lådor, fotoalbum.. Listan fortsätter hur långt som helst.

Men jag ska ta och slänga på mig tröjan igen, har så varmt så sitter i underkläder här hemma o käkar bröd. Jag har så mycket att göra idag så måste rusa nu, men bilder kommer upp när vi flyttat in klart, både på en tom lägenhet och en med möbler :D

Notera att jag har en ny kategori "inredning" var det kommer att finnas allt från min lägenhet och funderingar kring inredning. :)

See ya later!



Har skit varmt, svetten bara rinner :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0