2010-07-03 @ 12:21:14
Halo!
Hann inte sätta kameran i väskan (bildbeviset där), men T överraskade mig med "hotellfrukost" i trädgården idag. Precis vad jag behövde faktiskt! När jag vaknade ahde jag så jäkla ont i magen så jag tänkte "fan i om jag måste ringa och säga jag inte kan fara till jobbet idag" men det gick om senare så det är bra nu.

Det var meningen att vi skulle ha farit ut och festat på krogen ikväll, men jag vågar helt enkelt inte det när jag haft så ont i magen. Så jag har bjudit några vänner till oss ikväll, vilka som kommer vet jag ej. :) Men grilla, dricka, spel och sådant är på schemat i alla fall. :)

Va ska ni göra idag när det är så varmt?
Harmas lite över att måste jobba dåd et är så varmt o fint väder ;)


Jag och Edith på förra årets midsommar på storsand
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0