2010-07-19 @ 10:57:18
Back on track nu igen då. Sitter på jobbet och bara gäspar, helt sjukt trött efter träningslägret i helgen, men kul var det! I övermorgon bär det dessutom iväg till Sverige då vi ska hälsa på mina fina syster  och hennes man i Örebro med min fina pojkvän. Vi åker ner på eftermiddagen till Åbo och tar nattbåten över till Stockholm. Ska bli kul, 6 dagar är jag ledig från jobbet, så känns som en liten semester som jag tror jag behöver, men då blir det att jobba häcken av sig efter resan, men det är det värt!

I morgon ska vi också åka och hälsa på min kissekatt, lovar att ta många bilder på honom. De kallar honom Leo efter sin pappa, så då tycker jag att han ska få fortsätta heta det, ifall han skulle råka lystra på namnet! :)

Har ni haft en bra helg annars? :)



Dagens look. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0