2010-07-12 @ 10:58:19
Herre jävlar va varmt de har lovat till i morgon. T stackaren har fått samma som jag hade förra veckan, så han är hemma från jobbet idag. Så jag sitter som bäst på jobbet och planerar med Sara morgondagen. Hon har så många timmar att ta ut, så hon och jag far troligen till stranden från morgonen och solar. De har ju lovat över 30 grader!!

Beställde annars igår en kalender som man själv fick utforma på nätet. Ska betala den nu (med hjälp av Sara) så jag får den inom 2 veckor.


Ungefär så här kommer den att se ut. Man kunde dessutom skriva färdigt in födelsedagar. Jag tycker den blev enkel och bra, vill ha enkla men fina grejer. :D


Vad tycks? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån beställde du den? :)

2010-07-12 @ 11:54:19
Postat av: Sara

va cool! Var ifrån beställde du den från? :D

2010-07-12 @ 15:59:16
URL: http://sara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0