2010-07-11 @ 13:42:29
Nu är jag tillbaka på jobbet, ikväll kommer bilder från helgen, ska fara och kiffa dem av Ansu påvägen hem från jobbet.

Det är väldigt tungt idag på jobbet, inte för att jag har krapula efter Vörådagarna, utan för jag sovit way too little denna helg. 3 timmar sov jag mellan fre-lö, och jag vaknade helatiden inatt, så har kanske sovit 4-5 timmar. Men nu är jag tillbaka på jobbet och de är väldigt tungt.

Ikväll slutar jag kl. 20, så då ska jag ta och gå i bastu med T och slappna av och tvätta bort all skit jag fått på mig under helgen, haha!

Nu ska jag fortsätta jobba!

Hörs senare ikväll då bilderna laddas upp + ett par roliga filmer! :D


Helgens bilder ska jag få av Ansu ikväll, så kika in igen ikväll så får ni se bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0