2010-07-01 @ 09:13:25
"God" morgon!
Ligger här och vrider mig i sängen med en hink bredvid sängen. Mår helt super skit, måste ha varit något jag åt igår som inte passade för min mage?

Hur som helst tänker jag inte skriva ett "tycka synd om mig" inlägg, för sådana är tråkiga att läsa, utan jag tänkte berätta lite om gårdagen. Jag var nämligen och provred Malins häst Kessu-Kese-Grisen. Malin tänkte nämligen vara så snäll och hyra ut honom till mig ifall hon inte får en plats på tränings lägret 16-18 juli. MEN såklart har jag den oturen att en annan tjej som är med på lägret har inte bestämt sig ännu om hon ska vara med på lägret eller ej, så om hon nu bestämmer sig att inte komma, så ja då får ju Malin som är första reserv en plats på lägret och tar i sin tur självklart med sin häst till sig själv.. Alltså Annu utan heeest i sådana fall..

Så jag behöver med andra ord en back up horse. Vet någon av någon sådan?? Hör fortfarande av er, snälla!

Kiffade några bilder från då jag red igår av Malin, fanken vad jag hade händerna lågt ner. Det kändes inte så då jag red, men fick en mindre chock när jag såg bilderna.. FY SKÄMS!!!







Haha, syns det att jag är mera dressyrryttare kanske? Haha, kolla nu in hoppbilden OMG!! ;D Ser ut att skita på mig




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa, men de gick ju bra då du red han ändå! :D får sii hur de blir nu...

2010-07-01 @ 10:42:44
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0