2010-01-09 @ 15:00:29
Jag är en person som tröttnar på det mesta, kläder, prylar, restauranger, skor, färger, tavlor, drinkar (cosmo = undantag), jaa-a nästan allt. Men har inte lyckats tröttna på mina närmsta kompisar o pojkvän än, äh men jag hinner! haha

Min point är, att jag börjar tröttna på min layout här, den är trist och mörk. Vill ha någon som representerar mera mig. För inte ligger jag på golvet varje dag och smeker mig (skämt o sido) o inte heller står jag i regnet varje dag. Måste komma på något som är typiskt mig, men kommer inte på något..

Har ni några förslag? Vad tycker ni är typiskt mig? Något band? Smycke? Låt? Djur? Egenskap? Färg? Kändis? Blomma? el något helt annat??

Hjälp mig.. plz! :D

XOXO
Annu

Kommentarer
Postat av: Sanna

Justin Timberlake - Sexy Back, säger allt när de kommer ti dej! :D

2010-01-09 @ 15:02:37
Postat av: Anonym

you are always happy and friendly!

2010-01-09 @ 15:28:21
Postat av: Anonym

hästar å hundar

2010-01-09 @ 18:18:34
Postat av: Anonym

SATC, du verkar anamma stora delar av dit liv därifrån!

2010-01-10 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0