2010-01-27 @ 17:32:53


Jag fick en Kreativ Blogger award av Satu, tack ska du ha! Nu är det min tur att ge vidare den till andra bloggare!


Såhär går det till:
1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award



7 intressanta fakta:

1. Jag är världens sämsta förlorare, vill aldrig vara sämst på något
2. Min högerfot är en halv cm längre än den andra
3. Jag har ur urselt morgonhumör.  Kommenterar någon något negativt till mig då jag just vaknat, kan hela dagen vara förstörd
4. Jag sjunger gärna men mycket falskt
5. Slutade växa då jag fick i 6an
6. Ljög så mycket då jag var liten att mina föräldrar inte alltid visste när de kunde tro på det jag berättade, haha
7. Kommer bli sambo till hösten

Och awarden går till följande:
Ina
Marina
Jenny
Hanna
Sara
Annika
Josefin

Kommentarer
Postat av: jsfn

tack :) kul att se ;)

2010-01-28 @ 16:55:24
URL: http://jsfn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0