2010-02-24 @ 17:35:35
just nu ligger jag i sängen och kikar på studentklänningar på nätet. Hittar inte riktigt någon jag vill ha. Eftersom det kommer att vara min dag, så vill jag helt klart vara finast. För då om någon gång måste man ju få skina utan att det ska vara nå fel med det?! :D

Problemet är bara att jag inte vet vilken typ av klänning jag vill ha. Ska jag köra på samma stil som i sverige, vitklänning? Eller jaga klänning tills jag hittar en?

Har ni som ska ta studenten i vår börjat kika på klänningar? Har ni hittat någon isåfall?





Den i mitten gillade jag bäst, men aningen för kort för en student? Eller vad tror ni?? ;)





Kommentarer
Postat av: pessicat

kollat nexteve.com? sydda klänningar efter eget mått och färg BILLIGT :)

2010-02-27 @ 03:46:19
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0