2010-02-03 @ 15:07:49
Alltså nu är jag tamme f-n trött på att vara sjuk!! Blir jag inte frisk snart så vet jag inte vad jag gör!!

Well, well. Fick min kavaj jag beställt igår. När jag provade den först var jag lite orsäker, är det här Annu-style lixom? Men nu när jag haft på den en stund ÄLSKAR jag den, har letat efter en snygg kavaj, o finally har jag en!! Men nu blir det bara att betala räkningen för kläderna jag fick hem på posten, skulle inte riktigt ha lust att göra det..

Haha, ni ser ut att gilla mitt senaste videoinlägg, vill ni ha flera? haha. Fick en kommentar var den anonyma undrade om frågestunden, och det blir nog inget med den, för tror ingen skulle ställa någon fråga, och om det kommer någon för privat vill jag ändå inte svara ;) så vad är vitsen om jag inte vill svara på alla frågor!

Nu ska jag börja läsa på nästa prov. Men först en bild på min snygga kavaj som kom hem igår!


 


Kavaj - ICHI

Tröja - H&M

Byxor - VILA

Armband - Nelly.com





XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Malin

Den var riktigt fin dendär kavajen! Ja undrar lite som du jag också, om dedär me kavaj sku vara "Malin-style"... hmm... snyggt e de, men ja e int riktit säker... :O

2010-02-03 @ 19:27:36
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Ina

jätte snygga kläder!! puss

2010-02-04 @ 11:31:03
URL: http://mrsviking.blogspot.com
Postat av: Annu

Tack sötis <3

2010-02-05 @ 11:03:37
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0