2010-02-03 @ 17:42:53
Alltså nu ikväll har jag så jäkla ont i halsen, men tror det beror på att nässprayet kommit i halsen? Eller att jag hostat så otroligt mycket att halsen blivit irriterad? Hoppas de, för jag är livrädd att jag ska få så ont i halsen som jag hade då jag hamnade in på sjukhus pga mononucleosen, o halsen hade svullit igen.

Hoppas innerligt det går om till i morgon, för jag SKA på ridlektion, har inte varit på aslänge nu igen, så nu jäklar bryr jag mig inte om jag skulle ha feber.. Jag tycks ju aldrig få friskförklaras!!

Hej, jag vet, jag är på så jäkla bra humör nu igen! ;) haha



Men de fina vänner man hade som kom och hälsade på och gav presenter gjorde att sjukhusvistelsen gick lättare!

 

 

XoXo

Er förevigt sjuka Annu (tyks de bli iaf ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0