2010-02-23 @ 18:24:49

Sov en stund efter maten vi gjorde idag, det var precis vad jag behövde. För fick orka att läsa emra på finska som jag har prov i imorgon (kontraktkurs). Hoppas det går bra!

Tycker jag varit mycket aktiv idag med pluggandet, och det märks för har sådan jäkla huvudvärk!! Men förhoppningsvis kommer det att bli ridlektion för mig på torsdag. Jag är inte frisk ännu, men ska höra lite med sjukskötaren där hemma vad hon tror, om jag får fara eller ej.. Är bara så trött på att inte få göra någonting!! Men som tur har jag en personlig tränare då jag blir frisk, så då skall de extra kilon jag satt på mig nu under de 3,5 månad jag varit sjuk BORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0