2010-02-08 @ 12:11:45
Alltså nu blir jag fittig (ursäkta ordvalet), men jag orkar inte vara sjuk längre, visst jag blev informerad att man kommer att vara sjuk längre och påtagligare med förkylningar, men är inte detta lite att ta i?

Jag har varit sedan december mer eller mindre sjuk konstant! Förra veckan orkade jag inte vara sjuk längre så jag for på ridlektion på torsdagen och ut och festade på fredagen, men det får jag ångra nu! Örat mitt blev döv igår, och känns som en bulle idag, känns svullet och har ingen känsel i det. Super obehagligt. Så denna vecka kommer jag inte göra något man inte kan göra hemma, för nu f*n tänker jag bli frisk!!!

Igår var det ABIsitz på ollis för Övis abina, men jag hade ingen fusiks ork, och idag tycker jag det var ett smart drag eftersom jag är i sämre skicka idag än igår.. NU FÅR DET VARA NOG!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hadd ju körtelfeber jagå i september/oktober, ha vari konstant förkyld sedan he, känns som man aldri ska bli frisk.. men man får ju hoppas e blir bra snart

2010-02-08 @ 14:30:53
URL: http://annakaarin.papper.fi
Postat av: Annu

det är för jävligt!! :(

2010-02-08 @ 16:01:58
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0