2010-12-08 @ 15:02:19
Idag var det 20:onde gången på gymmet, totalt har jag tränat tillsammans bort totalt 25 cm från olika delar av kroppen och 3,2 kg sedan jag började. Jag vill bara poängtera att det är genom träning två gånger/vecka, och  hälsosammare kost jag fått detta resultat. Är det inte hur kul som helst! :D

Det var faktiskt sporrande idag när de mätte mig visade med måttbandet på olika ställen av min kropp hur "stor" jag var när de mätte mig första gången, DET sade mera än "du är 1 cm mindre kring låret" osv. :) Jag är nöjd!

Nu ska jag dra iväg till Vörå och lära mig tömköra heesten Trolli. Kanske rida också ens tund om det lämnar tid över. Hör senare!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Oj va duktigt!!

2010-12-08 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0