2010-12-11 @ 16:24:11
God morgon! Så länns det i alla fall, jag och Thomas skippade hockey eftersom vi båda var så trötta o ville ligga o gosa istället. Så nu har vi legat o powernappat i nästan 2 h, hehe. Nu e han påväg ut genom dörren o ska gå o handla pepparkakor, jag är så jäkla sugen på det!

Senare kväll ska vi till ett par goa vänner o mysa med paj, glögg o pepparkakor. Ska bli s skönt! :) Jo, på tal om något annat som jag tycker är skönt, vi köpte äntligen en julkrans till dörren, såå nice! Hemma har vi alltid haft något på dörren och nu har jag det också så det känns inbjudande, gör det inte? :)





Kommentarer
Postat av: frida

Grymt fin blogg! :D

2010-12-12 @ 14:39:09
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0