2010-08-28 @ 14:46:17
Idag är det då villavslutning, ska bli så skönt att få fara till skären och äta super gott, dricka gott, basta, skjuta och se raketer, spela spel, mysa o hade bra!

Chattade precis lite med en fotograf jag tycker är mycket duktig som bor i Hesa. Hon har tagit ett par bilder på mig som är stora favoriter. Hon fotograferade mig förra sommaren kanske ni minns? Heli Hirvelä? Hon tog dessa foton här nedanför. Så vi kom just överens att om jag kommer till Hesa ngn gång ska vi hitta på ngt roligt att fota. Gissa vem som vill ta första tåget till Hesa?? :D











Minns jag var super nervös eftersom hon bara skickat på FB sådär, och tog super bra bilder. Men hon var så trevlig o hjälpte mig att hitta poser när jag var så nervös så till sist rullade det på super bra o jag var inte nervös o hon kunde bara koncentrera sig på att ta foton! :D Besök hennes hemsida, hon är super duktig! Och är ni modeller, vill bli modell, eller bara annars vill ha en duktig fotograf ska ni ta kontakt med henne :) Hennes hemsida är följande http://helihirvela.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0