2010-08-05 @ 17:03:39
Som jag nämnt några gånger har det senaste året varit jobbigt för mig, det har hänt en massa tråkigheter  bl.a. dödsfall av 2 kamrater, sjukhusvistelser, stress, ångest m.m som gjort att många tårar har fallit det senaste året. Men det känns som det har vänt nu, att jag är uppe på backen äntligen och bara får njuta av nerförsbacken.

Jag drömnde om Emilia inatt, att jag träffade en tjej som såg exakt ut som henne (bara annan hårfärg). Jag grät när jag vaknade. Men jag har lärt mig av hennes bortgång att man aldrig vet när livet tar slut, så ta inget för givet, försök bita ihop när det känns som värst och ta stöd av dina nära och kära när du håller på att bryta ihop. Alla är vi bara människor, endel måste bara kämpa mer än andra för att komma någonstans i livet, och det måste vi acceptera.

Som min kloke far brukar säga "sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0