2010-08-26 @ 11:46:49

Sorterade precis lite foton på min dator och konstaterade att det gått så snabbt allt sedan förra året. Nu syftar jag såklart på allt som hänt mellan mig o T. Vi har verkligen fått ha våra prövningar i förhållandet men det har bara gjort oss starkare tsm och att vi litar på varandra. Tänker inte dra någon Love story här igen.. min point är bara att tiden går så fort, så vi ska verkligen ta hand om dem vi bryr oss om och visa att vi bryr oss!

 

Daisypath Anniversary tickers

 

Snart har vi varit tillsammans i 1 år och vi båda känner det kommer att bli många fina år till! :) <3 Så suck on that till er som inte trodde det skulle hålla när vi blev tsm! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Va söta ni e (;



Förresten.. Vad gör du i helgen? Jag kommer till Vasa och tänkte om du vill hitta på nåt?

2010-08-26 @ 12:12:00
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0