2010-08-22 @ 12:30:35

Natten och Lisa



Annu o Lisso


Snyggast i stan ;)


Mats, Sandra, Natten, Tomas, Jenny


älskling


Lånade T's fina mössa, haha


I looked hot, hot, HOT


peeeeps


Vinsten tas emot


Vinnarna av bästa huvudbonad vann color hair down there, haha ;)


Så kom Minna dit ett tag, henne har jag inte sett på år och dagar. Roligt att se henne igen! :)


I taxin påväg till staden. Natten och Terese


Lisso o Jenny



Lisa och Annu in tha cäääb


Natten, Terese, Jenny, Annu o Lisso


Lisso :) Super kiva tjej


Får vara sista bilden, orkar inte ladda upp mer ;)




Jag vet att jag inte har på alla som var där på förfesten, men hälften av allt peeeps var ute och andra hälften var inne, jag hörde till den hälft som var inomhus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0