2010-08-21 @ 12:21:50
Ikväll blir det födelsedagsfest. Natten fyller år idag och ska firas. :) Vet själv inte ännu om jag följer med ut på krogen senare, det får jag se hur feelisen är.

Temat är att man ska hitta på ngn kiva huvudbonad, och jag har inte haft tid att planera så mycket, vilket jag stör mig på när jag är sådan tävlingsmänniska. Bästa huvudbonaden vinner ett pris, men jag har inte alls hunnit tänka ut ngt så T är och köper en grej till mig nu, så får se nu då ikväll hur det sist och slutligen blir.. ;)

Skoj ska de bli i alla fall!


För att reda ut så det inte blir missförstånd så min kompis Natta fyllde igår, och Natten fyller idag. :D

Det här är den fina tjej som fyller idag! :) Så kom ihåg att gratta henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0