2010-08-27 @ 15:53:43
Nu ska jag börja dra iväg till min jobbintervju. GAH, jag vet inte när jag var så här nervös förut? Det är bra att vara nervös, men jag börjar få små panik att jag kommer vara nervös att jag säger en massa gramatikaliska fel, inte kommer på orden osv. När jag hamnar att prata finska till någon som är någon  som ex.  just anställer en,  eller högsta chefen så blir jag så nervös så jag kommer på mig själv hur mycket fel jag säger. I alla fall på de språk som inte är mitt  modersmål.

Jag vet jag kan, hoppas jag klarar mig utan paniken bara, i så fall går allt bra!!




ÄÄÄÄÄÄÄÄÄK, måste försöka skärpa mig nu! Det är för fasen "bara" en arbetsintervju..
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0