2010-08-10 @ 21:22:27
Min dag så där övrigt har varit riktigt bra, fått mycket gjort! Började dagen med att åka in till stan och till posten, sen och lämna in min arbetsansökan, var via Gros och handlade lite grejer inför skolstarten, sen och handla till Citymarket var efter jag promenerade hem.

Haha, det var ett helvete rent ut sagt att gå hem med matkassarna. Hade mina nya skor på mig som höll på att döda mig, hade dessutom 2 tunga kassar, det fattades bara att jag skulle ha gått i ösregn. Stannade typ 8 gånger påvägen hem, för det började så värka i mina armar och fötter.

Sen fixade jag en god (stolt kock) broilerpaj och sallad, och sen kom Malin och Edith på besök. Roligt med tjejsnack, Malin åkte rätt snabbt men Edith var till 9, så det blev mycket prat. Skönt att bara vara och få prata av sig! :D

MEN nu bilder från dagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0