2010-08-25 @ 21:50:44
Det är första gången i lägenheten som jag verkligen känner mig ensam. Ja, jag har gosat massor med Leo, men han har somnat och ligger här bredvid.

Ligger i soffan och kikar på Fångarna på fortet på TV4Play. Funderar om jag borde skaffa Tv kanaler, måste ta reda på lite vad det skulle kosta först kanske??

Ooh, har pratar med T i telefon ngr gånger idag och textat, men idag har nog saknaden varit störts efter honom. Trodde det skulle bli mindre o mindre varje dag, men istället har det växlat från dag till dag. Idag är det inte alls roligt, känner mig ensam och bara vill åka efter honom! Han har tur att jag är så jäkla förälskad i honom, annars skulle jag knappast helst försöka att stå ut, nu står jag ut just o just  ;) <3



Finns ingen som gjort så stort förändring i mitt liv och mig som person. Men jag tycker om den person jag blivit sedan jag blev tillsammans med honom! Han är bäst! Jobbigt bara att man ska sakna de man älskar så otroligt mycke!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0