2010-08-09 @ 20:52:23
Alltså det är bara i ett litet hörn i lägenheten som internet funkar, och min egen dator hittar inte det nätet utan bara Thomas. Så det blir inga bilder på helgen idag (om inte min dator börjar hitta det här nätet jag använder snart ;)
Har suttit och knåpat ihop en arbetsansökan idag och konstaterade att jag är beroende av internet eftersom jag är så dålig på namn. Ska hur som helst i morgon och lämna in ansökan, så hoppas jag får jobbet!! Håll tummarna!!!! :)
Hmm, vad om jag skulle ge min dator en ny chans och ta den till denna hörna så jag ska få in bilderna idag så det inte lämnar, vad tror ni om det?? ;)
Nu kom T hem med glass så jag ska ta och gå och mumsa på det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0