2010-08-22 @ 23:17:54
Har precis kommit hem från att spenderat kvällen i Hannas sällskap. Mycket trevligt, mycket trevligt. Det var meningen vi skulle ha kikat på film, men istället lämnade vi fast i djupa diskussioner som höll på i nästan 4 timmar. Det var exakt vad jag behövde, att få prata och lyssna. Ibland behövs inget annat än bara en annan människas närvaro för att tiden ska rusa iväg och man mår bra :)


Titta vad jag hittade på wc när jag kom hem! AAH, nu saknar jag ju Thomas ännu mera :( Varför måste utbildningen vara så långt (vet andra har det värre) bort..



Jag har världens bästa pojkvän!! Därför är det så jobbigt att vara ifrån honom.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0