2010-08-03 @ 18:55:55
Alltså tror inte det var så smart av mig att käka så mycket bara 50 min fre ridlektionen, men var så hungrig. Lektionen var super skoj, fick öva mycke volter, ordentlig trav var hästen skulle arbeta under sig, skänkelvikningar, galopplyft, halter, övergångar, galoppbågar och sådant. Jag är helt slut, mina ben och magmuskler värker! Tror jag ska smörja in dem i ice power innan jag lägger mig idag. ;) Red för övrigt Vormel idag, riktigt kiva liten skrutt.

Sitter som bäst och väntar på att Edith ska komma hit och hälsa på till lägenheten (kallar det ej för hem ännu). Men medan jag väntar tänkte jag ta och ladda upp bilderna från Ansus överraskningsfest hit, det har jag helt glömt bort! :D

Inom 30 min är nog bilderna här :)


Sitter som bäst här med turbanen på huvudet och höll på att garva ihjäl mig när jag ser att T har busat med min webcam då jag inte varit närvarande, haha.




Han kommer säkert att döda mig när jag lade upp de här bilderna, men Thomas älskling jag älskar dig precis för det mongo du är! Vi e precis som ett mongo o ett päron! :) (p.s. skyll dig själv när du tar sådana här foton på min webcam, puss!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken söt pojkvän du har!

2010-08-04 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0