2010-08-27 @ 11:56:36
Jag tänkte jag skulle lägga för en gångs skull upp en "outfit"-bild, men haha, om vi säger som så har jag inte riktigt vanan inne. Så här så de flesta fotonen ut ;)





Jag hann inte "fram", eller så klipptes mina fötter och huvud av, eller så hann jag just ställa mig och så tog den så fick värsta dorkaminen på, haha! Men sen orkade jag inte längre så jag tog en sista gång och här är den bilden ;)




Inte världens bästa bild denna heller, men den får duga. Nu det traditionella som alla har, varifrån mina kläder är. hehe!!

Tröja - VILA (ny favorit, därför har jag den idag när det blir jobbintervju senare idag)
Byxor - MicMac, (köpta i en jeans butik i Tammerfors)
Klackskor - H&M (10cm klack, super bra höjd till vardags tkr jag)
Armband - Nelly (de andra 2 hade jag inte hunnit lägga på ännu, lyckat!)


Tror jag lägger detta med "Dagens outfit" lite på hyllan, inte riktigt min grej. Borde fråga Sara ngr tips hur det går snabbare så man itne msåte ta 100 bilder innan 1 blir bra ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grrrauh, snygging där! ;) vart ska du på jobbintervju btw? eller e de en hemlis? Lycka till iaf!

2010-08-27 @ 12:19:22
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Anna

Tjaaabbaaaa igen! Jag stannar tills onsdag kväll, så vi kanske hinner innan det då? Ska du på ollistisdagen? :D

2010-08-27 @ 15:32:42
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, och vem säger att jag int tar hundra bilder innan det blir bra då? ;););)

Nä men jag har ju ett stativ och en fjärrkontroll, vilket helt klart är en fördel! Går snabbt att bara knäppa några bilder i farten :) Jag tar ju t.ex. aldrig av kameras stativhållar-grej, :)

2010-08-27 @ 19:17:57
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0