2010-08-25 @ 22:33:33
Haha fnissar bara när jag tänker tillbaka på en dialog igår med en finskspråkig grabb som kom fram till mig på dansgolvet igår..

*dialogen gick på finska, men mina kunskaper i finska räcker inte till för att återkalla dialogen gramatikaliskt rätt på finska så struntar i att försöka ;)*


Han - Hej, jag har kollat in dig hela kvällen. Pratar du finska?
Jag - Haha, okej, jo..
Han - Du är jätte vacker! Du lyser upp hela dansgolvet. Hur känns det när jag säger så?
Jag - Hehe, ööhm bra?
Han - Men hur känns det??
Jag - Nå vad ska jag säga, det känns bra?
Han - Får du ofta höra att du är vacker?
Jag - Det händer väl ?? haha
Han - O hur känns det?
Jag - Höm, bra?
Han - Vad är ditt syfte med att vara ute ikväll?
Jag - Att dansa o ha kul med mina kompisar
Han - Så bara med kompisarna
Jag - JA! haha
Han - Jahaa, okej, nå men fortsätta dansa och skaka era rövar så vi har något att titta på resten av kvällen.
Jag - Självklart, haha!

*vänder mig om och ser Sara och Merja som står nyfikna och vill veta vad allt han sa*

Haha, alltså alla möjliga folk får man träffa, hade lite roligt bara åt frågan som upprepades "Hur känns det?" som ja vore någon elitidrottare, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0