2010-08-20 @ 08:09:10
Nåjoo, jag vet man inte kan få allt, men har antagligen inte fått jobbet jag sökte, bajs.. Hade velat ha deet så hårt. Nååh, blir bara att söka vidare.. :)

Sitter nu och dricker saft och lyssnar på Abba.  ;) Tänkte ta och fundera lite under dagen vart man kan söka jobb nu då. Men jag undrar om man kan föra sina ansökan och CV till flera ställen, eller löns det att föra till ett ställe i taget och vänta på svar? För tänk om jag får på flera ställen då, känns så elakt att bara "nä jag vill int ha jobb hos er heller, fick ett bättre!" ?? ;)



Skulle bar behöva jobb så snabbt som möjligt eftersom hyran ska betalas, kattens mat och tillbehör ska betalas och såklart min mat och alla kostnader jag medför. Jag klarar mig inte på 40 euro i månaden som lämnar efter betald hyra ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sök flera på en gång bara, då har du ju större chans att få ett snart! Man kan ju på ett "fint" sätt säga att tyvärr så fick jag redan jobb på ett annat ställe, men tack för ert intresse! Typ..

2010-08-20 @ 08:37:55
URL: http://hiia-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0